גביע העולם של פיפ"א והיתרונות של חסות

גביע העולם הוא טורניר הספורט הפופולרי ביותר בעולם. עם יותר מ-3 מיליארד צופים עולמיים, אין זה מפתיע שמותגים נוהרים לאירוע הזה בשביל הזדמנויות לחסות. המונדיאל מושך קהל מכל קבוצות הגיל והדמוגרפיה, כלומר לחסות יש טווח רחב. כל מדינה מתחרה תהיה נואשת להרשים את המעריצים הביתיים שלה, ומבטיחה מעורבות גבוהה בהפעלת מותגים. באדווייזר הייתה נותנת חסות רשמית של גביע העולם מאז 1986, מה שאומר שהם אחת החברות הבודדות שדבקו בו כבר למעלה מ-30 שנה. הסיבה לכך היא מתן חסות לאירוע כה גדול הוא יקר אך גם מועיל. הנה מדוע וכיצד תוכל למנף את היתרונות הללו עבור המותג שלך...

תוכן העניינים

מדוע חסות למונדיאל טוב לעסקים

מונדיאל פיפ"א הוא דרך מצוינת להעלות את המודעות למותג שלך. עם כל כך הרבה עיניים על האירוע, אתה יכול להשתמש בחסות כדי לבנות את המותג שלך ולהתחבר ללקוחות. וזו דרך חסכונית להגיע לקהל רחב. מחקרים מראים שלמתן חסות למונדיאל יש החזר חיובי על ההשקעה. כאשר נותני החסות מקדמים את המותגים שלהם במהלך גביע העולם, הם מגדילים את המכירות שלהם בעד 80%. חסות למונדיאל היא דרך מצוינת לבנות מודעות למותג. אם אתה רוצה להגדיל את המותג שלך, אתה צריך לוודא שאנשים יודעים מי אתה. חסות למונדיאל תעזור לך לעמוד מול מאות מיליוני אנשים.

בניית מודעות למותג

אחת הדרכים הטובות ביותר לבנות מודעות למותג היא לתת חסות לאירוע או פלטפורמה שיש להם משיכה המונית, כמו גביע העולם בכדורגל. גביע העולם הוא הזדמנות ענקית, במיוחד אם תבחר לתת חסות לאירוע כולו. זה לא רק משחק אחד, אלא טורניר שלם עם משחקים שמתקיימים במדינות שונות ברחבי העולם. המותג שלך יוצג באופן בולט בבאנרים באצטדיון, בפרסום וירטואלי ובמדיה. אם אתה נותן חסות לאירוע כולו, תקבל עוד יותר חשיפה. בכל פעם שיש הפסקת פרסומות במהלך השידור החי, תוכל לקדם את המותג שלך. זה ידוע בתור "הפסקת כדורגל", וזו דרך ייחודית ויעילה להגיע לקהל עצום.

צור מדיה בתשלום עם תוכן ממומן

תוכן ממומן יכול להיות דרך חשובה להוסיף ערך למעריצים שלך, להוציא את שמך החוצה ואפילו להרוויח כמה דולרים. אתה יכול לתת חסות לתוכן ברשתות חברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם, או אתר אינטרנט. תוכן ממומן הוא תוכן שמשלם עבורו מותג. זה נועד להיראות כמו תוכן עריכה, אבל הוא בדרך כלל ממוקד מוצר. אתה יכול גם ליצור תוכן ממומן עבור אירועים הקשורים למונדיאל. אתה יכול ליצור מאמרים, תמונות וסרטונים סביב הטורניר ולפרסם אותם בכל מקום שתרצה. תוכן ממומן הוא דרך מצוינת למשוך את העוקבים שלך ולבנות את המותג שלך במהלך גביע העולם.

מה המחיר להפיכת ספונסר למונדיאל?

המחיר של הפיכתו לספונסר לגביע העולם תלוי באיזו רמת חסות תבחר. שלוש רמות החסות הן שכבה I, שכבה II ושכבה III. חסות Tier I היא הרמה הגבוהה ביותר של חסות, והיא עולה בין 55 ל-75 מיליון דולר. חסות Tier II עולה בסביבות 30 מיליון דולר, בעוד שחסות Tier III עולה בין 10 ל-25 מיליון דולר. חסות על גביע העולם בפיפ"א יכולה להיות השקעה משתלמת, אבל היא גם יכולה להיות השקעה מסוכנת. לפני שמחליטים להיות נותנים חסות, חשוב לעשות קצת מחקר ולגלות כמה חברות אחרות נותנות חסות לאותו אירוע. אם יש יותר מדי נותני חסות, יהיה קשה למותג שלך לשים לב ולהגדיל את המכירות. עם זאת, אם אין מספיק ספונסרים, המותג שלך יבלוט ואתה

להיות מסוגל לקבל יותר תשומת לב והכרה.

עזור להגדיל את הקהל והשותפויות שלך

באמצעות גביע העולם ב-FIFA תוכלו להגיע למגוון רחב של קהלים ולבנות שותפויות עם מותגים ומשפיענים אחרים. הטורניר הוא אחד האירועים הגדולים בעולם, כך שיש לך הזדמנות להתחבר למיליוני אנשים. ישנן דרכים רבות בהן תוכל לבנות מערכות יחסים עם מותגים ומשפיענים אחרים. אתה יכול לתת חסות לפוסטים או בלוגים במדיה החברתית שלהם, או לפנות אליהם ולהציע לעשות משהו ביחד במהלך הטורניר. אתה יכול גם להציע לעזור למותגים אחרים שמחפשים להיות מעורבים במונדיאל ואין להם הרבה ניסיון איתו. אתה יכול לעזור להם לנווט בתהליך החסות ולחבר אותם עם האנשים הנכונים.

שורה תחתונה

יש יתרונות רבים למתן חסות למונדיאל, כולל הגברת המודעות וההכנסות למותג, וקשרים עם קהלים חדשים. אם אתה מעוניין לתת חסות למונדיאל, תרצה להתחיל לתכנן מוקדם. נותני החסות נבחרים בדרך כלל כשנה לפני התקיים הטורניר, במהלך תהליך בחירת האומה המארחת של גביע העולם. אם אתה מעוניין לתת חסות למונדיאל, כדאי להתחיל לחקור חסויות פוטנציאליות עכשיו. הטורניר מתקיים כל ארבע שנים, אז יש לך מספיק זמן לתכנן אסטרטגיה.